środa, 21 sierpnia 2013

Kotlety z kaszy i sera białego

Kasza gryczana to jest coś co lubię najbardziej. W postaci placków nadaje się nie tylko na obiad, ale również jako drugie śniadanie do pracy czy na wycieczkę.


Składniki (20 sztuk):
200 g kaszy gryczanej
300 g sera białego półtłustego
2 jajka
pęczek natki pietruszki
sól, pieprz
ok. szklanki otrębów owsianych do panierowania
olej do smażenia

Kaszę ugotuj według przepisu na opakowaniu, przestudź. Kaszę i ser zmiel w maszynce lub blenderem. Dopraw do smaku solą i pieprzem. Pietruszkę posiekaj i dodaj do masy. Całość dobrze wymieszaj z jajkami. Z małych porcji ciasta formuj kotleciki, każdy panieruj w płatkach owsianych. Smaż na niewielkiej ilości oleju z obu stron.

Wartości odżywcze 1 sztuki:
Energia 38 kcal 
Białko 5 g 
Tłuszcze 3 g
Węglowodany 10 g


8 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny przepis, szukałam czegoś takiego. Idealnie nada się jako II śniadanie zabierane na uczelnie. Jutro wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam :) wyglądają pysznie i jak mało kalorii !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajka mają być surowe czy ugotowane na twardo? Mam słaby zmysł kulinarny :) Pozdrawiam i podziwiam kolejne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś na obiad je zrobie, już kupiłam wszystkie składniki. Mam nadzieję, że wyjdą pyszne ;)

    http://beondieteathealthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga :)
    Zdrowa żywność ♥

    OdpowiedzUsuń