czwartek, 27 czerwca 2013

Zdrowa kanapka z awokado, jajkiem i pomidorem

Nie masz pomysłu na dzisiejsze śniadanie? Jeszcze nie jest za późno na zdrową kanapkę.



Składniki (dla 1 osoby):
kromka chleba
1/4 awokado obranego ze skóry
pomidor
jajko ugotowane na twardo
biały pieprz

Na kromce chleba układamy kolejno plasterki: awokado, jajka i pomidora. Doprawiamy do smaku białym pieprzem.

O tym dlaczego warto jeść awokado przeczytasz tu: Czy wiesz, że... Awokado

Wartości odżywcze:
Energia 309 kcal 
Białko 13,3 g 
Tłuszcze 15,8 g
Węglowodany 31 g

6 komentarzy:

  1. awokado i jajo to genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to samo chciałam napisać :)
      Awokado + jajko = grany duet.

      Usuń
  2. Nie wiem jak to się stało ale jeszcze nigdy w życiu nie jadłam awokado :/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam ostatnio o awokado, kupiłam i właściwie niemal niema smaku, ale za to podobno dobre tłuszcze :) Kanapki to fajne szybkie i zdrowe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń